diumenge, 17 de març del 2013

Sitges 2013

BENVINGUDES AL MEU BLOG !!!
Hola noies, ja torno a ser aquí. Ja fa més de 2 mesos que no entrava al blog, però a poc a poc tot tornar a la normalitat i ja tinc ganes de ensenyar-vos coses. Així que aquí em teniu un altra vegada!

Aquest cap de setmana em estat a la Fira de Sitges, i amb una paraula us diré ESPECTACULAAAAARRRR!!!!! Quina passada de fira, les exposicions molt xules, si una m'agradava l'altra encara més.

Desprès vam anar a les carpes on estaven les paradetes i mare meua allí no hi cabia ni un ou!!!! Però encara vam poder fer alguna compra, poqueta cosa perquè com us he dit no es podia ni passar de tanta gent.
Tinc fotos de l'exposició, que us aniré ensenyant a poc a poc.
 
Per anar fen boca:

1 comentari:

  1. Ciao Pepita,

    Complimenti per il tuo lavoro! Sei bravissima.

    Grazie

    Una buonanotte

    ResponElimina