dimecres, 17 de juliol del 2013

Motxilla per la Miriam

 Ahir va ser el cumple de la meva nevoda Miriam, 18 anys !! com pasa el temps...felicitats carinyo..


 I vaig pensar en fer-li una motxilla ,li anira molt be a la Universitat per posar llibres ,apunts, tot el que ella vulgi.


 Les fotos estan fetes a la piscina ,trobo que an quedat molt  maques i a valtros que us agraden ?. I  despres de la sesió de fotos a la piscina i falta gent !!! l'aigua estaba bonissimaaaa !


 Ja feia temps que tenia esta roba i ara a sigut un bon moment de fer-la servir.


 Nomes us puc dir que li va agradar molt, la sorpresa que va tindre va ser monumental !! la seva mare en sap molt de preparar sorpresas ,eh Miriam ?


 Les nanses els hi vaig fer mes amples perque a l'hora de portar-la posada no li fes mal, tambe vaig posar una buxaca interior.


Ja el tinc preparat a punt d'entregá a la seva destinataria.


 Que us sembla l'etiqueta ? guapa eh ?


 Un altre detall de la butxaca ...




Desitjo que us agradi.

Bon estiu


Fins aviat !!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada