dimarts, 2 d’abril del 2013

Moneder de pessic

 Us recordeu d'aquestes robes? Les vaig comprar a Sitges a l'exposició de patchwork.


 Doncs una ja l'he fet servir per a fer el meu primer moneder de "pessic" (crec que a la Cristina no li farà rés que hagi agafat el nom de "pessic"  del seu blog )   http://cristina-unaaficioelpatchwork.blogspot.com.es/  m'encanta aquest  nom de "pessic" no trobeu que és molt guapo? Us convido a visitar el seu blog, fa coses precioses. Encara que ella no se'n recorda, ens vam saludar a Sitges, te'n recordes Cristina?



 Us agrada?




4 comentaris:

  1. M'agraden mooooolt!!!

    Una abraçada des de Tarragona!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gracies pel teu comentari !!! estic molt contenta de que t'agradi !! besitos

      Elimina
  2. M'agraden moooolt! Ets una artista!

    Una abraçada des de Tarragona!

    ResponElimina
  3. Moltes gracies !! estic intrigada que em pots dir qui ets ?

    ResponElimina