diumenge, 22 de setembre del 2013

Bolso negre

 Hola xiquetes! Aquesta setmana he fet un bolso negre, és per una cosina que treballa al jutjat de Barcelona.


 Quan el vaig tindre fet vaig anar a l'Ajuntament del meu poble a fer les fotos, perquè em vaig recordar que allí hi ha un banc antic de quan jo anava a l'escola i em feia gracia fer les fotos allí.


 Us en recordeu d'aquests bancs ?


 Aquí un detall del forro .



 Un detall de la cremallera


 L'antic mecanisme del rellotje del meu poble.


 Un detall del forro , i la butxaca.


Com que tambe li vaig fer una nina li he posat penjada al bolso, li queda molt conjuntada.


 Quins records aquest banc..


Encara te la tinta que feiem servir als tinters, i un detall on posavem la pluma.


Desitjo que us agradi.

Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada