dijous, 21 de març del 2013

Motxila Sitges


Ai,ai,ai... amb tanta foto de l'exposició de patchwork de Sitges, casi em deixo per ensenyar-vos la motxilla que em vaig fer per al viatge a Sitges.


 Vaig agafar dos teles que vaig comprar a Tarragona. Estes teles estaven destinades a un altra labor, però al final no va ser.
Amb butxaca exterior. L'acoltxat el vaig fer seguin les ratlles marrons, així queda més dissimulat.




Bueno desitjo que us agradi, i si voleu les mides només cal que m'envieu un mail a  pblade.1953@gmail.com  que us les donaré.








7 comentaris:

  1. Quina passada de xula!!! Ets una artista!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola carinyo !!! moltes gracies per el teu comentari mas fet molt feliç, besitos.

      Elimina
  2. M'encanta! És útil i amb l'etiqueta fa molt goig.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies carinyo !!! jo tambe t'estimo molt !!!!

      Elimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. Júlia Martí26/3/13 14:36

    Pepita, però quina motxilla més xula, felicitats pel treball molt bonica i molt ben treballada, ja m'agradaria tindre-la a mi, preciosa de veritat, com tu! Un besiito fort guapa! muaaaa, abraçades!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Júlia per el teu comentari!!!! , mas fet molt,molt feliç !!!aixo de tindre bons amics "mola".... petons guapa.

      Elimina