dilluns, 18 de març del 2013

Robes japoneses

Bueno, aquí teniu les robes que vaig comprar a les paradetes  de Sitges, són robes japoneses que m'agraden molt.
Estic a punt de començar un bolso i estes robes m'aniran molt i molt bé. 
Tambe vaig comprar una boquilla per a fer un moneder, no n'he fet mai cap, a veure com em queda. 
I com no,  unes tisores per la meua col·lecció!!!! Mireu, mireu que xules que són, un dia us ensenyaré tota la col·lecció.

Les fotos estan fetes amb el mòbil per això no es veuen massa bé, de fotografia no en tinc ni idea, jajajaaa.
Fins aviat.

2 comentaris:

  1. Jo ja he vist la prèvia del que seran aquestes robes i està molt i molt bé. Segur que en unes setmanes ja ho teniu al bloc.

    ResponElimina
  2. Gracies carinyo , ja veureu ja !!!

    ResponElimina